Foto: Alex Giacomini /Ikon

Konfirmation i Vreta klosters församling 2023-2024

Du är viktig!

Vi vill bara säga att du är så otroligt viktig.
Ingen annan kan vara du - och du behövs i världen, så som du är! Glad, arg, lugn, rädd, tyst eller pratig.
Du är viktig!

Om du skulle vilja konfirmera dig i Vreta kloster kommer vi att säga det till dig många gånger. Alltså - att du är viktigt.

Som konfirmand i Vreta kloster får du tillsammans med andra fundera över livet, vänskap, döden, kärlek, sorg, ondska och Gud. Tillsammans med andra, i en miljö där alla är lika viktiga, får vi dela våra tankar och pröva våra åsikter.

På en vanlig konfirmations träff brukar exempelvis fika, leka, diskuterar och gör något kreativt tillsammans. Varje träff avslutar vi tillsammans med en stund i kyrkan.

Vi träffas i Allhelgonakyrkan varannan vecka med start v 37
Välj vilken grupp som passar dig bäst:

Tisdag kl. 16.30-18.45
Onsdag kl. 16.30-18.45

Vi kommer att åka på läger över en helg under höstterminen och ett lite längre läger under vårterminen

För mer info och anmälan :