Konfirmand och ungdom

Här har vi samlat all information om ungdomsarbete och konfirmation.

Anmälan till konfirmation

Anmälan till konfirmation 2023-2024.

Konfirmation i Västerleds församling

Konfirmationstiden är ett fantastiskt tillfälle att få dela tankar kring tro, liv och vad det innebär att vara människa. Här kan du läsa mer om konfirmationsalternativ och anmäla till konfirmation i Västerleds församling. Läs mer här! Anmälan till konfirmation 2024-2025 öppnar tisdag 7 maj kl. 20.00.

Ungdomsgrupper

Välkommen till Gröna huset! Kom och gå som du vill. Häng i en soffa, träffa nya och gamla vänner. Det blir spel, bakning, andakt och musik blandat med samtal, film och sköna soffor.

Digitalt material

Här samlar vi församlingens filmer till olika grupper.

Musik för unga

Ungdomskör, orgellektioner och musik i gudstjänsten. Det finns många möjligheter att musicera i kyrkan för dig som är ung och musikintresserad.

Samtal och stöd för unga

Ibland kan det kännas skönt att tala med någon om det som händer i livet. Diakoner och präster har tystnadsplikt och samtalen är gratis.