Foto: Johannes Frandsen /IKON

Konfirmation & ungdom

Du behöver inte tycka, se ut eller tro på något speciellt sätt. Hos oss är du välkommen precis som du är. Ungdomsträffar, paus-gudstjänst, körer och konfirmation - Häng med du också!

VÄLKOMMEN ATT DELTA I VÅRA VERKSAMHETER

Hittar du någon verksamhet som du tycker verkar intressant eller som du vill delta i? Då är du varmt välkommen! Hör gärna av dig till respektive kontaktperson om du vill veta mer!
De flesta verksamheter är kostnadsfria. I annat fall anges kostnaden under respektive grupp.

Paus-gudstjänster

Paus-gudstjänst i Tranås kyrka. Ungdomsinriktat innehåll, passar dig som är från 12 år och uppåt. Tacos efter gudstjänsten för alla ungdomar.

Ungdomshäng

För dig som är 12 år och uppåt i Tranås församlingshem, ungdomslokalen.

Konfirmation 2023/2024

Född 2009 och vill bli konfirmand? I Svenska kyrkan i Tranås finns två alternativ att välja mellan - resekonfirmation och sommarkonfirmation.

Unga Ledare

Unga Ledare är en brygga mellan konfirmander och vuxna. Som Ung Ledare är du värdefull i konfirmandarbetet. Vill du också bli Ung Ledare - hör av dig!