Det händer i kyrkan

I kyrkan finns många möjligheter att få nya vänner och prova på något nytt, oavsett ålder.

Vuxna & barn

Mötesplatser där du kan gemenskapa med andra barn och vuxna.

Barn & ungdom

Ungdomsgrupp, scouter och barntimmar är några exempel på mötesplatser för barn och ungdomar.

Vuxenverksamhet

Varmt välkommen att utforska utbudet av aktiviteter för vuxna. Kontakta oss gärna om du har frågor eller idéer!

Far och son sjunger tillsammans med träslevar som mickar

Kör & musik

Älskar du sång och musik? Vi har körer och musikverksamhet som passar alla åldrar. Att sjunga och spela tillsammans utlöser endorfiner, som en slags terapi i vardagen. Kom och var med!

Fira gudstjänst

Varje vecka firas det gudstjänster i kyrkorna runt om i Toarps församling. Du är alltid välkommen!

Tre glada små tjejer sitter på golvet.

Skolverksamhet

Toarps församling erbjuder kostnadsfria skolpedagogiska program med tydlig koppling till läroplanen. I den här foldern presenteras program för skolans alla stadier. För Toarps församlings del är det viktigt att respektera att den svenska skolundervisningen är ickekonfessionell.