Nyheter i ett kuvert och på en läsplatta.

Nyhetsbrev

Vill du hålla dig uppdaterad och inspireras av det som händer i Stora Lundby och Östad församlingar? Anmäl dig till nyhetsbrevet här! Här kan du även läsa det senaste nyhetsbrevet.

Senaste nyhetsbrevet

Prenumerera via RSS

Publicerad:

Vad är nyhetsbrevet?

I nyhetsbrevet får du tips om allt från konserter och spännande föreläsningar till samtalsgrupper, träffar, nya terminsverksamheter och veckans söndagsgudstjänster. Helt enkelt sådant som händer i kyrkan.

Det ges ut var fjortonde dag, på torsdagar vid lunchtid.

Hur kan jag få del av nyhetsbrevet?

Du får nyhetsbrevet i första hand som e-post. Det kommer att finnas utskrivet att hämta i våra lokaler och det kan också skickas med vanlig post om du hellre vill ha det hem i brevlådan.

I och med din prenumeration samtycker du till att vi får spara och använda dina uppgifter för att regelbundet skicka ut nyhetsbrev om vad som är på gång och aktuellt i Stora Lundby-Östad pastorat. Du kan när som helst avregistrera dig från nyhetsbrevet.

Här kan du läsa mer om hur vi hanterar dina personuppgifter

Här anmäler du dig till nyhetsbrevet

Du får nyhetsbrevet via e-post.

Prenumerera

Prenumerera på nyhetsbrevet med vanlig post

Saknar du e-postadress och vill ta emot nyhetsbrevet med vanlig post? Kontakta pastorsexpeditionen så hjälper vi dig.

• Pastorsexpeditionen Stora Lundby församlingshem

Stora Lundby-Östad pastorat