Två barn samspelar vid en leksaks-kassaapparat.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

0 - 6 år | Öppen förskola

Varmt välkommen till en mötesplats för barn och vuxna.

Kyrkans öppna förskola en träffpunkt, där du kan knyta nya kontakter och dela gemenskap med andra barn och vuxna. Du som förälder kan tillsammans med ditt barn komma till den öppna förskolan för att pyssla, leka, sjunga eller bara vara!

Ordinarie öppettider

MÅNDAGAR KL. 09.30-12.00
Ödsmåls församlingshem

TISDAGAR KL. 09.30-12.00
Kristinedalkyrkan

FREDAGAR KL. 09.30-12.00
Norums församlingshem

PÅ GÅNG PÅ ÖPPNA FÖRSKOLAN

Ett litet barn leker med såpbubblor inomhus.

GUDIS - en barngudstjänst

FREDAG 22 MARS• Välkommen till GUDIS MED DOPFEST - en barngudstjänst för de allra yngsta med barnet i fokus och Jesus i centrum.

Ett påskris med färgglada fjädrar.

Påsklovsaktiviteter

Kom och ta del av roliga aktiviteter under påsklovet vecka 14. Vi kör tre favoriter i repris! "Guldkant" för de yngsta barnen, "Minecraft" och "Utforska orgeln."

Ett litet utomhusdop i vintertid vid ett öppet vatten.

Det är aldrig för sent att bli döpt!

TRO, TRADITION OCH FEST I PÅSK • För dig som inte är döpt finns nu möjligheten att döpas i samband med någon av påsken glada gudstjänster.

0 - 10/10 - 18 mån. | Baby- och barnrytmik

Välkommen till babyrytmik. Här får du och ditt barn en nära stund tillsammans där vi sjunger, lyssnar, spelar på instrument och rör oss till musik.

Låt barnen komma hit till mig och hindra dem inte: Guds rike tillhör sådana som de. Sannerligen, den som inte tar emot Guds rike som ett barn, han kommer aldrig dit in.

Luk 18:15-17