Närbild på gula vårlökblommor.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Rimforsa församling

Rimforsa församling i det natursköna Kindabygden finns till för människor genom Hela livet! Vi finns i Rimforsa församlingsgård vid infarten till Rimforsa tätort och vi finns i våra fem kyrkor på landet, Tjärstad, Kättilstad, nya och gamla Hägerstad och Oppeby kyrkor, och vi finns där du finns. Vi vill erbjuda en öppen gemenskap, visa omsorg och skapa trygga mötesplatser. Hos oss ska du känna sinnesro och finna att din tro kan fördjupas – genom Hela livet!

Gudstjänster och kalender

Här hittar du tider för gudstjänster och andra aktiviteter. Klicka på önskat datum i kalendern så hittar du tid och plats.

Hållbar utveckling

Läs om vår vision och pågående arbete.

Någon att tala med?

Du vet väl om att du kan tala med oss i kyrkan? Att få dela sina tankar med någon kan göra stor skillnad.

Klicka vidare

SÅ HÄR BEHANDLAR SVENSKA KYRKAN OCH RIMFORSA FÖRSAMLING PERSONUPPGIFTER ENLIGT DEN NYA LAGEN GDPR.

Klicka vidare

Vill du bli medlem?

Vill du bli medlem i Svenska kyrkan? Läs visare här!

Vidare