Någon trycker ner ett tänt ljus i en stor ljusbärare med sand.
Foto: Gustaf Hellsing /Ikon

Välkommen till Nybro pastorat

Du ser vad som händer hos oss genom att klicka på Kalendern nedan eller i menyn - eller genom Kyrknytt i menyn.

Kalender - vad är aktuellt den närmaste tiden?

Här kan du hitta alla våra gudstjänster, verksamheter vi har tillsammans på olika platser i Nybro pastorat och om det i närtid sker något annat på en viss ort.

Kyrknytt

Klicka här så får du läsa vårt senaste utskick om gudstjänster, verksamheter och annat läsvärt.

Konfirmation

Dags att konfirmeras? Här hittar du allt du behöver veta och kan anmäla dig till årets läsning.

Kollo

Mellan årskurs 6-7. Sommarläger 11-14 augusti, anmälan senast 17 juni.

Vuxenkörer

För mer information, klicka på körens namn/bild

Några personer sitter runt ett bord och fikar.

Mötesplatser

Här kan du läsa om pastoratets gemenskapsträffar och öppna mötesplatser

Bli medarbetare?

Hos oss kan du bli ideell medarbetare, men ofta har vi även behov av någon ny anställd. Just nu söker vi komminister. Läs mer här!

Välkommen att kontakta oss:

EXPEDITIONEN ÄR ÖPPEN MÅNDAG-FREDAG KL 10.00-12.00 Tel: 0481-429 00 nybro.pastorat@svenskakyrkan.se Kyrkogårdsförvaltningen: 0481-429 76, 429 04