Foto: M Bengthagen

Delgivning: Gravrättsinnehavare sökes

Nässjö pastorat söker gravrättsinnehavare till gravplatser på kyrkogårdarna i Almesåkra, Barkeryd, Bringetofta, Forserum, Malmbäck, Norra Sandsjö, Annefors och Skogskyrkogården i Nässjö.

Vilka gravar gäller det?

De gravar som berörs av denna delgivning är försedda med en skylt med uppmaningen att kontakta Nässjö pastorat. På anslagstavlorna vid kyrkogårdarna finns förteckning över de gravplatser som försetts med skyltar. Förteckningarna finns även här nedan, som pdf-filer.

Hur får Du kontakt med Nässjö pastorats kyrkogårdar?

Du som vill veta om denna delgivning berör Dig eller om Du verkligen är antecknad som gravrättsinnehavare skall kontakta Nässjö pastorat.

Telefonnummer: 0380-777 00
(du når oss säkrast helgfri måndag-tisdag, torsdag-fredag kl. 09.00-13.00, samt onsdagar kl. 13.00-16.00.

Epost: nassjo.pastorat@svenskakyrkan.se

Postadress: Nässjö pastorat, Mariagatan 20, 571 32  NÄSSJÖ.
Besöksadress: Norråsagatan 12, Nässjö.

Kontakta oss snarast !

Får inte Nässjö pastorat kontakt med anhöriga finns det risk att gravplatsen kommer betraktas som återlämnad. Det kan medföra att gravanordningen (t.ex. gravsten) tas bort.

Foto: Marcus Ibanez/IKON