Foto: camilla Ahlin

Kungs Barkarö församlingshem

Just nu kan vi inte hyra ut församlingshemmet pga. underhåll. Kontakta expeditionen för mer information. Se kontakt nedan.

Kungs Barkarö församlingshem ligger vid Kungs Barkarö kyrka, mitt emellan Kungsör och Köping med närhet även till Kung Karls kyrka och Björskogs kyrka.

Församlingshemmet kan hyras för att hålla en minnesstund efter begravning, där ni själva ordnar minnesstunden eller om ni väljer att boka catering från något företag. Det går också bra att hyra vid dop, vigsel eller födelsedagsfest.

Bottenvåningen består av två stora sammanhängande rum, det ena möblerat med bord och ca 40 sittplatser, dessutom finns ett fullt utrustat kök med porslin, kylskåp, spis och micro. På baksidan av huset finns en stor gräsmatta.

Kontakta församlingsexpeditionen för mer information.

Prislistan finns här nedan i pdf format.

Prislista för uthyrning och minnesstund i KBÖ förshem