Hardemo sockenstuga

Hyr Hardemo sockenstuga

Hardemo sockenstuga ligger i nära anslutning till kyrkan och är en charmig byggnad med plats för mindre sällskap. Köket är modernt och används som skolkök på vardagarna av skolan som ligger i närheten.

Uppställt för 64 personer i Stora salen, men 76 får plats.
Lilla salen rymmer 12-15 personer.

Församlingens lokaler används i första hand för egen verksamhet och i andra hand hyrs de ut i samband med kyrklig handling. Då lokaler ej nyttjas för egen verksamhet eller hyrs ut i samband med dop kan externa kunder hyra. Bokning kan då ske tidigast tre månader före och senast sju dagar före aktuell tid.

Skicka in en bokningsföfrågan

Är du intresserad av att hyra en eller flera av Kumla pastorats lokaler? Välkommen att fylla i en bokningsförfrågan.

Jag är intresserad av att hyra följande lokal i Kumla församlingshem. (Observera att Kumla församlingshem har särskilda hyresregler)

Jag är intresserad av att hyra följande lokal i Hällabrottets församlingslokaler.

Jag är intresserad av att hyra följande lokal i Ekeby prästgård.

Jag är intresserad av att hyra följande lokal i Hardemo sockenstuga.