Till innehållet Till undermeny
En skogsstig täckt av höstlöv.

Kinnarumma och Seglora Församlingar

Välkommen till Kinnarumma pastorat

Sopplunch

Kom och ät soppa klicka här för mer information.

Konfirmation 2024/2025

Secondhand och Café i Svaneholm

Välkomna till Scondhand och Café i Svaneholm.

Messy Church

Messy Church är till för alla! 29/10 är nästa tillfälle som vi träffas på. Välkommen att läsa mera om vad det är och när vi träffas!

Babyrytmik

Vi får uppleva musiken tillsammans genom rörelse, sång och dans. Passar barn i åldern 6-18 månader.

Bibelstudier

På resa med Matteus

Barn, Ungdom och Förälder

Hos oss finns det möjlighet för Vuxenbarngrupp, Kyrkis, Skogskompisar mm. Klicka här för mer information.

Här finns information om vår musikverksamhet i pastoratet.

Gravrättsinnehavare

Var med och fira Gudstjänst!

Äntligen ska vi få fira gudstjänst i våra kyrkor igen! Klicka här för mer information.

Kyrknytt

Här finns alla våra nummer av kyrknytt, här kan man läsa om vad som händer i vårt pastorat!

Gravskötselavtal

Här hittar du information och priser om vårt gravskötselavtal.

Vad händer vid vaktmästeriet i Seglora?

Det har sedan länge varit en ansträngd arbetsmiljösituation vid vaktmästeriet, då vi ej har plats för bänkar, vattentunnor, släpkärror, plogblad och sandspridare.

Nu bygger vi ett kallförråd under hösten 2024

Tankar inför helgen

"Du går i mörkret, men du går inte ensam. I de trasigas gemenskap får smärtan sin rätta plats. Din vandring kan vara till tröst för andra." Läs prästens tankar inför helgen på Svenska kyrkans bloggportal.