Foto: Johanna Blom

Holmsunds församling

Svenska kyrkan i Holmsund och Obbola

Här hittar du allt som händer i Holmsunds församling.

Här hittar du kontaktuppgifter till församlingsexpeditionen och personal

Skärtorsdagsmåltid

Anmäl dig här!

Gudstjänst hemma

Vi firar andakter tillsammans med församlingar i närområdet, här i södra Västerbotten! Varje söndag kommer här en andakt, från en församling i taget.

Bibelstudier

Är du intresserad av att veta mer om det som står i Bibeln? Om människorna, händelserna och berättelserna och hur vårt liv idag kan likna det vi läser?

En ställning med olika trädgårdsredskap på en kyrkogård.

Sommarjobb

I år kan du som är född 2007 eller 2008 söka sommarjobb på kyrkogårdarna i Holmsund och Obbola!

Verksamheter

Svenska kyrkan rymmer verksamheter för alla åldrar med olika innehåll. Musik, skapande, gemenskap, internationellt engagemang och miljöarbete. Vad söker du?

Stöd och hjälp

Holmsunds församling har diakonin som fokusområde. Gemenskap, engagemang, samtal, möten och råd och stöd. Kyrkans sociala arbete är till för alla.

Dop, vigsel & begravning

Församlingen finns med genom hela livet, från vagga till grav.

Vänförsamling i Thetford

Ett samarbete med likheter och skillnader som får oss att växa

Kyrkor och kyrkogårdar

I Holmsund och Obbola finns församlingens kyrkor och kyrkogårdar.

Om församlingen

Här kan du läsa om den förtroendevalda organisationen, styrdokument mm.

FELANMÄLAN Fastigheter och kyrkogård
Nu kan man anmäla fel, brister eller om något gått sönder i våra fastigheter eller på kyrkogårdarna. Fyll i formuläret så åtgärdar vi det så snabbt det går Klicka här!