Mötesplatser

Det är gott att få träffas… och möjligheterna är många!

Mötesplatser

Under september – maj erbjuds olika träffar i hela pastoratet. Titta alltid i predikoturen i Arvika Nyheter, Nya Wermlandstidningen eller Värmlands Folkblad för aktuell information eller i kalendariet på pastoratets hemsida.

Charlottenberg

Kyrkans Hus: Förmiddagsträff tisdag kl 12.00 en gång i månaden.

Ernas SoppKök fredagar kl 12.00 varje vecka.

I Kyrkans Hus är det förutom gudstjänster även körverksamhet och konfirmandundervisning.

Andakter en gång i månaden på Solbacken och Petersborg i Charlottenberg

Åmotfors

I Åmotfors kyrka är det förmiddagsträff på tisdagar kl 12.00 en gång i månaden. Körverksamhet varannan vecka.

Andakter en gång i månaden på Träffpunkten, Älvgården .

Köla

KölaTimmen i församlingshemmet var 14:e dag kl 11.00 på torsdagar. Eftermiddagar och kvällar är det körverksamhet och konfirmandundervisning.

Järnskog

Jârnskestônna i församlingshemmet på tisdagar kl 11.00 en gång i månaden, konfirmandundervisning, kyrklig syförening och körverksamhet.

Andakter med servering tisdagar en gång i månaden på Hiernegården i Koppom.

Skillingmark

På Bruksgården finns körverksamhet och kyrklig syförening utöver lokala caféer mm.

För mer information

Kontakta pastorsexpeditionen.

Våra öppettider är måndag - torsdag 09:00 - 13:00.
Telefon: 0571-320 03.
Vår e-postadress är eda-kola.pastorat@svenskakyrkan.se