Svenska kyrkans ungas flagga är hissad i en flaggstång.
Foto: Magnus Aronson/IKON

Ungdomshäng

Ungdomsgruppen Carl Johans Kamraterna är en del av Svenska Kyrkans Unga. Kom hit och träffa nya kompisar, snacka och häng!

Ung i Carl Johan

Carl Johans Kamraterna är församlingens lokalavdelning. Carl Johans Kamraterna är en del av Svenska Kyrkans Unga som är Svenska Kyrkans enda och officiella ungdomsorganisation.

Under året arrangerar Carl Johans Kamraterna en rad av aktiviteter där du som är medlem i Svenska Kyrkans Unga är välkommen. Det kan vara allt från musikquiz, femkamp, bakning, seriemaraton, spelkväll eller något helt annat.

Om du ännu inte är medlem kan du bli medlem helt gratis på Svenska Kyrkans Ungas hemsida (välj Carl Johans Kamraterna som lokalavdelning när du fyller i dina kontaktuppgifter). Svenska Kyrkans Unga arrangerar även aktiviteter på regional och nationell nivå där du kan träffa ungdomar från hela landet.

Program för ungdomshäng

Här kan du se alla datum.

Följ oss på Instagram!

På vårt instagramkonto @ungcarljohan lägger vi ut information om alla våra aktiviteter.

Om du vill veta mer om Carl Johans Kamraterna kan du kontakta Linnéa Hagström.

Regnbågsfärgad bakgrun och texten "bryr sig Gud?".

Konfirmation 2024/2025

Ge dig själv chansen att få tid för livets stora frågor och lära känna nya människor på samma gång.

Någon spelar på et trumset, fokus på händerna som håller i trumpinnar.

Husbandet

Musik och sång för unga i Carl Johans pastorat. Vi håller till i Carl Johans församlingshem.

En ledare och några ungdomar är ute och går.

Unga ledare

Ledarskap, gemenskap och samtal om tro.