Till innehållet Till undermeny

Brunnby församling

Välkommen till Svenska kyrkan på vackra Kullahalvön. Kyrkan mitt i byn, mitt i livet. Brunnby församling består av människor i alla åldrar. Välkommen i gemenskapen - precis som du är!

Lugna torsdagar

21 november i Brunnby kyrka kl 18.30

Pilgrimsvandring

Varmt välkommen lördagen den 9 november kl. 10-12. Vandringarna sker i samarbete med Arilds missionsförening EFS och utgår från meditationskorset vid Arilds missionshus.

Konfirmand 2025 - för dig som vill ha en mindre grupp!

Nu öppnar anmälan för Brunnby församlings konfagrupp för dig som gillar grupper med max 10 personer

Öppen förskola

I höst startar vi upp öppen förskola för för föräldrar och barn.

Konfirmand 2024-2025

Vi vill hjälpa ungdomarna att formulera sina frågor. Nästan alla ungdomar, på gränsen mellan barn och vuxna, går omkring med många funderingar. Frågor om liv och död, krig och fred, om kärlek, om rättvisa, om framtiden.

Bli medlem och gör detta möjligt!

I vår församling finns plats för dig som tror och för dig som tvivlar. Här finns alltid en plats för dig. Kyrkan är en plats att vara stolt över, läs här om vad du som medlem är med och gör möjligt!

Gudstjänster

Vill du bli ideell medarbetare?

Vill du ge av din tid och göra en insats för en medmänniska? Har du en speciell kompetens du vill bidra med? Eller vill du göra något helt nytt?