Kyrkofullmäktige/kyrkoråd

Brunnby församling styrs av förtroendevalda som väljs in vart fjärde år. Här kan du läsa om deras arbete.

Bli medlem och gör detta möjligt!

I vår församling finns plats för dig som tror och för dig som tvivlar. Här finns alltid en plats för dig. Kyrkan är en plats att vara stolt över, läs här om vad du som medlem är med och gör möjligt!

Följ oss på Facebook

Följ oss på Facebook, "Brunnby församling". Gilla vår sida så får du enkelt information om vad som är på gång i församlingen.

Vill du stå med i vår kontaktlista?

Förutom den information ni hittar på våra anslagstavlor, hemsida och i Facebook så skickas det lite då och då ut hälsningar och information via e-post och/eller vanlig post. Vill du också få dessa?

Hållbarhetsarbete i Brunnby församling

Livet är värdefullt. För alla människor som lever på jorden. Både för oss som lever nu och de som skall födas i framtiden.

Bild ovanifrån på en dator, en kaffekopp, en hand som håller i en penna och en skrivbok.

Så behandlar Svenska kyrkan dina personuppgifter

Här får du veta var dina personuppgifter hämtas ifrån, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har. Du får också veta vart du ska vända dig om du har frågor kring Svenska kyrkans hantering av personuppgifter.