Psykoterapi

Hjälp för dig som söker psykoterapi på grund av relationsproblem, depression, ångest, kris, trauma eller annan livsproblematik.

Ibland blir livet svårt

För dig som söker psykoterapi på grund av relationsproblem, depression, ångest, kris, trauma eller annan livsproblematik finns möjlighet att få hjälp i Botkyrka församling. Vi erbjuder kort- eller långtidsterapi i relation till behov.

Kostnaden är 300 kr/samtal.

Församlingen har mottagningar för psykoterapisamtal på Tullinge gård, i Tumba kyrka och på Botkyrka församlingsexpedition i Tumba. Mottagningarna är öppna för alla som bor i Botkyrka, samt i mån av tid även för övriga.

Boka tid för terapisamtal

För att boka terapisamtal med någon av församlingens terapeuter, kontakta vår samordnare på telefon 073-960 75 91. Telefontid fredagar mellan 10.00-13.00.

Det går också bra att nå oss via e-post, skriv då till botkyrka.forsamling@svenskakyrkan.se så hör vi av oss till dig!

OBS. Glöm inte att ange ditt telefonnummer när du bokar tid hos oss

Våra terapeuter är

Thomas Nilsson, diakon och terapeut med grundutbildning i psykodynamisk psykoterapi

Christina Borg, präst och terapeut med grundutbildning i psykodynamisk psykoterapi