Barnfamilj leker och spelar musik i en kyrka
Foto: Alex Giacomini/Ikon

Verksamhet

Gudstjänster, körer, samtalsgrupper, öppen förskola, bibelsamtal och annan gemenskap. Här finns något för alla - oavsett ålder och bakgrund.

Barn & familj

Välkommen till en miljö som gynnar gemenskap, växt och kreativitet och visar på en väg in i den kristna tron.

Musik och körer

Gillar du att sjunga? Det finns en kör för dig!

Fyra ungdomar som ler

För ungdomar

Ungdomsgrupper, konfirmation, körsång och någon att prata med.

Öppna mötesplatser

Till våra öppna mötesplatser är du välkommen så ofta du vill och kan.

En kvinna sitter på en klippa och tittar på solnedgången.

Vila, växa, vandra

Våra kommande retreater, pilgrimsvandringar, samtalsgrupper, föredrag, stilla dagar och annan verksamhet för dig som söker efter något större. För dig som vill vila, växa eller vandra.

Konfirmander utomhus

Konfirmation i Botkyrka församling

Har du frågor om livet, om tro eller om dig själv? Ta chansen att konfirmera dig, så kan du få svar på livets funderingar.

Siluetten av några personer som sitter runt ett bord. På bordet står en soppkastrull och några skålar.

Samtal och stöd - diakoni

Vi erbjuder enskilda samtal med diakon, samtalsgrupper för dig som sörjer en anhörig, terapiverksamhet och hjälp för dig som lever i någon form av utsatthet.

Suomenkielinen - verksamhet på finska

Ruotsinsuomalainen seurakuntatyö on Ruotsin kirkon toimintaa. Botkyrkan seurakunnassa on paljon suomenkielistä toimintaa.

Någon att prata med

Det kan finnas många skäl till att vilja prata med en diakon eller präst. Samtalen sker under tystnadsplikt och kan handla om många olika saker.