Foto: Alex Giacomini/IKON

Barnverksamhet Mikaelskyrkan

Öppna förskolan - Fredagsskoj

För vuxna med barn 0-6 år. Rytmikstund, pyssel och lek. Fika med korv, bröd, kaffe till självkostnadspris. Mikaelskyrkan fredagar 10.00-12.30.

Änglafritids Mikaelskyrkan

Änglafritids och kör

Eftermiddagsverksamhet för barn i årskurs 1-4 i Mikaelskyrkan, tisdagar 13.30-16.30. Drop in med mellanmål därefter lek, pyssel, spela spel, måla med mera. Kören mellan 15.30-16.30 avslutar eftermiddagen. Välkommen med din anmälan!

Dagläger

För barn i åldrarna 8-13 år. Vi skapar, leker, pysslar och hittar på roliga saker under dagen. Välkommen till en kul dag! Mikaelskyrkan fredag 14 juni 9.30-15.00. Anmälan.

Dagsutflykt till Nordens ark

Följ med på en spännande resa till Nordens ark-parken som arbetar för att bevara utrotningshotade arter. Tillsammans går vi en guidad tur i parken och sedan upptäcker vi på egen hand. Barn följer med i vuxens sällskap. Tisdag 18 juni, avresa 9.30 med buss från Mikaelskyrkan. Återresa 16.00 från Nordens ark. Kostnad: Vuxna 100 kronor, gratis för barn. Anmälan.