Dagcafé

Bryt vardagens sysslor mot en stund av gemenskap och underhållning. På församlingens dagcafé träffas vi för att lyssna på fin musik eller spännande föreläsare. Självklart fikar och pratar vi också.

Dagcafé

Onsdagar kl 14–16 i Älvkarleby församlingshem

Enkel förtäring och musikcafé tillsammans med Anna-Stina Grönberg. En av prästerna leder andakt. Inträde 60kr.

21/2 Cecilia Grönberg underhåller med ljuv musik på sin fiol. Vi mumsar semla till kaffet.

20/3 Vi får njuta av både nyckelharpa och dragspel med församlingens musiker Per-Olof Swing. Goda våfflor till kaffet.

17/4 Brunnskapellet från Hedesunda kommer och spelar härlig musik. Vi serverar sill och ägg, kaffe och kaka.

15/5 Gruppen Jomast sjunger och spelar välbekanta låtar. Till kaffet smörgås och gokaka.

Alltid onsdagar kl 14 i Älvkarleby

Be en bön. Låt hoppet växa.

Till bönewebben