Foto: Jona Albertsson

Kattarp

För kontakt och mer information om verksamheten, karin.b.karlsson@svenskakyrkan.seAlla grupper samlas i Kattarps församlingshem.

Babycafé
- Öppen förskola. Onsdagar 9:30-11:30
Start 6 september
Barn och vuxna är välkomna tillsammans. Vi sjunger och leker och knyter kontakter som består.Det finns fika till en kostnad av 20:- via Swish och möjlighet att umgås.
Ingen anmälan, bara kom!
Ledare: Eva André-Calvén & Karin Karlsson

Musik & Lek
Start 12 september
- För 4- och 5-åringar. Tisdagar 16:00-16:45
Vi sjunger, rör oss till musik, leker och provar på att spela olika
rytminstrument.
Frågor via mejl till eva.andre-calven@svenskakyrkan.se
Ledare: Eva André-Calvén & Karin Karlsson

Himlakul

Gruppen är nu full.

- För dig i Förskoleklass och 1:an. Tisdagar 13:00-14:45
Start 5 september
Här lär vi känna vännderna i Kungaskogen. Vi ska få följa Snick & Snack och göra en massa kul saker med dem och deras vänner de sista 45 minutrarna är vi tillsammans med VIP-klubben. Då fikar vi och ibland sjunger vi tillsammans.

Ledare: Kristin Itzigehl & Karin Karlsson. Vi hämtar och lämnar på Kattarp skola.

VIP-Klubben

Gruppen är nu full.
Start 5 september
- För dig i 2:an och 3:an. Tisdagar 14:00-15:45
I VIP-klubben är alla lika viktiga och välkomna! Vi börjar med att fika
och ha andakt tillsammans med Himlakul. Ibland sjunger vi ihop.
Sen kan allt möjligt hända… Vi leker, skapar, kanske bakar vi med mera,
och vi får tillfälle att prata om Gud och tro tillsammans.
Ledare: Kristin Itzigehl & Karin Karlsson. Vi hämtar och lämnar på Kattarp skola.

Club Creo

- För dig i åk 4, 5 och 6. Onsdagar 14-16.

Här lär vi känna nya vänner! Vi åker tillsammans till Allerums prästgård varje måndag eftermiddag och har kul. Det blir allt ifrån snack, musikquiz och lek till pyssel och kanske bak. Vi ombesörjer transport till och från Allerum. Anmälan behövs.

Tiderna för grupperna för skolbarn kan eventuellt behöva ändras något beroende på skoltiderna. I möjligaste mån försöker vi lägga våra grupper direkt efter skolans slut.

Ungdomsgrupperna Lighthouse och Alpha & Omega kan du läsa om längre ner på sidan.

Välkommen att göra din anmälan genom att fylla i nedanstående formulär! Du kommer få en automatisk bekräftelse på att anmälan är mottagen. Sedan hör barnledarna av sig med besked om ditt barn har fått plats i gruppen.

Kryssa i vilken grupp du vill anmäla till:

Lighthouse och Alpha & Omega

Allerums pastorats ungdomsgrupper