Öppen förskola

Här kan ni träffa andra barn och föräldrar, leka, sjunga och fika. Öppet onsdagar 13.30-15.30 och fredagar 9.30-12.00 på Kammakargatan 30.

Öppen förskola

Här kan du som förälder tillsammans med ditt/dina barn träffa andra föräldrar och barn. Ingen är för liten för att vara med. Här finns tid för lek, samtal och fika.
Vi har mikrovågsugn, skötbord och många leksaker att leka med.

Vi har öppet två gånger i veckan. Onsdagar 13.30-15.30 (sångstund 14.00) och fredagar 9.30-12.00 (sångstund 10.00). Under skolloven har vi stängt.

OBS. Platsbegränsat, föranmälan sker till församlingspedagog Jonas Pettersson på tel. 08-402 04 77.

Vi öppnar 17 januari och har stängt under skollov och visa andra tidpunkter.
Vårens datum då vi har stängt: 28/2, 1/3, 3/3, 5/3, 15/3 och 1/5.
Vårterminens sista tillfälle är fredag 24 maj.

Här möts människor genom lek och sång

Församlingspedagog Jonas berättar varför öppna förskolan är en viktig mötesplats- inte främst för barnen utan för föräldrarna

Babygudstjänst

En onsdag i månaden firar vi Babygudstjänst kl 13.30 i Adolf Fredriks kyrka. Upplev kyrkorummet tillsammans med din baby och sjung tillsammans. Efteråt är det Öppen förskola som vanligt på Kammakargatan 30. Välkommen!

Mässa för alla åldrar

En söndag i månaden, under terminerna, firar vi Gudstjänst för alla åldrar. Det är en gudstjänst som riktar sig till alla åldrar och tilltalet i predikan vänder sig till både barn och vuxna.