Ungdom och konfirmand

Vår ungdomsverksamhet riktar sig till våra konfirmander och uppåt.
Ungdomar träffas i samband med konfirmationsundervisning, ledarutbildning och i höst startar Ungdomshäng, mer information kommer.

Många skolor inom församlingens gränser är i kyrkan när klasserna har skolavslutningar. De medverkar även i dramer som utspelas, i just utbildningssyfte – i den kristna tron. Skolorna besöker vi löpande för att upprätthålla en god kontakt.

Dags för konfirmation!

En chans att utforska livets stora frågor, ha roligt och lära känna nya vänner! Våra alternativ syns snart här och anmälan har öppnat!

Konfirmation

Konfirmation handlar om tro, hopp och kärlek. Precis som livet. Vad är viktigt i ditt liv? Vad är kärlek och vänskap, gott och ont? Vilket ansvar har vi för världen och varandra? Vad är en tro och vad kan den spela för roll.

Här hittar du kontaktuppgifter till samtliga medarbetare