Församlingssalen

Församlingen har en festlokal, ett större och ett mindre mötesrum, stor församlingssal och en fin stenhall som är utmärkt för inledande mingel. Lokalerna kan bokas för möten, bokreleaser, föreläsningar, konferenser och dop-, bröllops- och begravningsarrangemang samt fester av olika slag, t ex 40-, 50- eller 60-årsfesten. Vi hjälper gärna till och är kreativa med förtäring, servering och dekorationer efter önskemål. Teknisk utrustning finns.

Festvåningen

För konferens eller servering med plats för upp till 70 personer.

Grupprummet

För det mindre sällskapet i upp till 20 personer som behöver en möteslokal.

Stensalen

När du kommer in i församlingslokalerna möts du först av Stensalen. Ett stort rum bra för mingel eller fikapaus under sammankomsten i exempelvis festvåningen.

Församlingslokalerna

Tisdagsträffen

Tisdagsträffarna inleds med en lättare gemensam lunch, sedan ett program på ca 45 minuter.

Här hittar du kontaktuppgifter till samtliga medarbetare