Glada barn med målarfärg på händerna.
Foto: Alex & Martin

Pilgrimsbarn

Vi pysslar, leker och pratar om sådant som är viktigt i livet, både inomhus och utomhus. Ibland gör vi vandringar till olika platser. Pilgrimsbarn är numera uppdelat i en Heby-grupp och en Huddunge-grupp.

I Heby träffas pilgrimsbarnen måndagar jämna veckor 15.15–16.30. Plats är barn- och ungdomslokalen Himlakul på nedrebotten i Västerlövsta församlingshem.

I Huddunge träffas pilgrimsbarnen i församlingshemmet tisdagar jämna veckor 14.30–17.00.

Välkommen att anmäla ditt barn till någon av oss ledare!

Louice Lindfalk

Västerlövsta pastorat

Vaktmästare, Värdinna, Barnledare

Mer om Louice Lindfalk

Vaktmästare/värdinna med särskilt ansvar för våra lokaluthyrningar, serveringar och församlingshem. Arbetar även inom barnverksamheten.

Martina Rung

Västerlövsta pastorat

Konfirmand- och ungdomsledare, Kansli - expedition, Barnledare

Mer om Martina Rung

Ansvarar för arbetet med gravboken, församlingsadministration, bokningar och annan administration samt med barn och unga och en del diakonala uppgifter.