Svärdsjö församling

Filmkväll med samtal

Klicka in för att se vilken film som visas och vilken dag!

Öppen förskola i Svärdsjö

Öppna förskolan: Måndagar och torsdagar 9.00-12.00, Sofia tel nr 023 669 63 03

Barnkör Joykids i Svärdsjö

Torsdagar 16.30 - 18 på Församlingsgården i Svärdsjö. F-klass - årskurs 4, Klicka in och anmäl! Ledare: Johan Halvarsson & Walter Börje Edenius

Joy Ungdomsgård i Svärdsjö för mellanstadiet.

En öppen grupp Joy Ungdomsgård för barn på mellanstadiet. Vi träffas på tisdagar kl. 14:30-18 i Svärdsjö Församlingsgård. Välkomna! Johan, Emelie, Johanna & Micke

Ungdomsgård i Svärdsjö.

Svärdsjö Församlingsgård mellan kl 14-21 är Ungdomsgården öppen. Det finns även en kiosk man kan handla i med swish.

Konfirmation 2023-2024

Snart kommer med info om höstens konfirmandgrupper och upplägg! Till dig som börjar årskurs 8 är det nu snart dags att skicka in anmälan. Vi erbjuder en grupp som du kan läsa mer om klicka vidare in på sidan.

Syföreningen lilla lila fjädern/Svärdsjö

Vi ses på udda veckor, onsdagar kl. 13:30-15:30 på Svärdsjö församlingsgård. Kontakt Emelie Kjellgren

Filmkväll med samtal/Svärdsjö

Välkommen till filmkväll i Svärdsjö församlingsgård! Klicka för mer info!

Soppluncher i Svärdsjö

Församlingsgården Svärdsjö kl 11.30-12.30 Pris 60 kr för vuxen & barn äter gratis. Klicka in för datum!

Vill du dela med dig av din tid?

Då kan du bli ideell medarbetare/volontär i vårt pastorat. Du väljer vilken av våra församlingar du vill engagera dig i och hur mycket du vill ge av din tid, engagemanget kan vara återkommande eller en engångshändelse.

Svenska kyrkans familjerådgivning

Svenska kyrkans familjerådgivning är till för alla som har svårigheter i sina nära relationer. Familjerådgivningen drivs i S:t Lukas dalarnas regi i Falun.

Dela lika och rädda liv

Var tionde människa i världen saknar sitt dagliga bröd trots att det finns tillräckligt med resurser för att alla ska kunna äta sig mätta. Du kan vara med och förändra det.

Läs mer och ge en gåva