Sundborns församling

Soppluncher i Sundborn

Porträttsalen i Sundborns församlingshem kl 12-14 Pris 60 kr/person Klicka in för datum!

Öppen förskola i Sundborn

Öppet tisdagar och fredagar mellan kl.9-12. Ingång runt hörnet mot sjösidan. Välkommen!

Några barn står bredvid varandra och sjunger framme i kyrkan.

Barnkören KanTaTon i Sundborn

Från åk 2 och uppåt träffas i Sundborns församlingshem onsdagar 14.30-15.20, mellanmål från 14.10 Ledare Ann-Sofi Stål och Christina Stoor Berglund

Torsdagsklubben i Sundborn

Vi ses på torsdagar kl. 14-16 i Sundborns Församlingshem 7-9 år.

Konfirmation 2023-2024

Snart kommer med info om höstens konfirmandgrupper och upplägg! Till dig som börjar årskurs 8 är det nu snart dags att skicka in anmälan. Vi erbjuder en grupp som du kan läsa mer om klicka vidare in på sidan.

Tisdagsträff

Träffas tisdagar udda veckor kl. 13-15 i Sundborns församlingshem, Porträttsalen. Kontaktperson: Stina Stoor Berglund

Sundborns kyrkokör

Sundborns kyrkokör övar torsdagar kl. 18.30-20.30 i körsalen i Sundborns Församlingshem. Kontakt: Ann-sofi Stål 023-669 63 02

Svenska kyrkans familjerådgivning

Svenska kyrkans familjerådgivning är till för alla som har svårigheter i sina nära relationer. Familjerådgivningen drivs i S:t Lukas dalarnas regi i Falun.

Dela lika och rädda liv

Var tionde människa i världen saknar sitt dagliga bröd trots att det finns tillräckligt med resurser för att alla ska kunna äta sig mätta. Du kan vara med och förändra det.

Läs mer och ge en gåva