Sundborns församling

Soppluncher i Sundborn

Porträttsalen i Sundborns församlingshem kl 12-14 Pris 60 kr/person Klicka in för datum!

Öppen förskola i Sundborn

Öppet tisdagar och fredagar mellan kl.9-12. Ingång runt hörnet mot sjösidan. Välkommen!

Några barn står bredvid varandra och sjunger framme i kyrkan.

Barnkören KanTaTon i Sundborn

Från åk 2 och uppåt träffas i Sundborns församlingshem onsdagar 14.30-15.20, mellanmål från 14.10 Ledare Ann-Sofi Stål och Christina Stoor Berglund

Torsdagsklubben i Sundborn

Vi ses på torsdagar kl. 14-16 i Sundborns Församlingshem 7-9 år.

Konfirmation 2024-2025

Snart kommer med info om höstens konfirmandgrupper och upplägg! Till dig som börjar årskurs 8 är det nu snart dags att skicka in anmälan. Vi erbjuder en grupp som du kan läsa mer om klicka vidare in på sidan.

Tisdagsträff

Träffas tisdagar udda veckor kl. 13-15 i Sundborns församlingshem, Porträttsalen. Kontaktperson: Stina Stoor Berglund

Sundborns kyrkokör

Sundborns kyrkokör övar torsdagar kl. 18.30-20.30 i körsalen i Sundborns Församlingshem. Kontakt: Ann-sofi Stål 023-669 63 02

Svenska kyrkans familjerådgivning

Svenska kyrkans familjerådgivning är till för alla som har svårigheter i sina nära relationer. Familjerådgivningen drivs i S:t Lukas dalarnas regi i Falun.

Dopet – livets första fest

Allt du behöver veta om dopet