En hög med vigsel och dopbevis ligger på ett bord.

Dop & Vigsel

Livets stora högtider i kyrkan som är fyllda med glädje och lycka. Vi välkomnar någon i dopet eller firar kärleken mellan två människor.

Församlingen erbjuder tre kyrkor och ett kapell för dop och vigsel; Toresunds kyrka, Ytterselö kyrka, Överselö kyrka och det lite mindre Franciskuskapellet i församlingshemmet.

Vid önskemål om dop eller vigsel på annan plats i församlingen - kontakta stallarholmen.forsamling@svenskakyrkan.se, tfn 0152-346 40.

Dop

Till dopet är vi välkomna utan någon motprestation. Barn, unga och vuxna är alla lika välkomna att döpas.

Närbild på två vigselringar som tillsammans med en blomkvist ligger på en uppslagen bok med rubriken Vigselgudstjänst.

Vigsel

Att ingå äktenskap är att ge varandra löftet att dela glädje och svårigheter i en livslång gemenskap.

Kontaktuppgifter till Stallarholmens församling

Post- och besöksadress: Ytterselövägen 8, 645 62 Stallarholmen

Tfn: 0152-346 40

Öppettider: Måndag-torsdag kl 10:00-15:00 (lunchstängt kl 12-13). Fredag kl 10:00-12:00.

E-postadress: stallarholmen.forsamling@svenskakyrkan.se