Foto: Magnus Aronsson

Kollekt – Swish

Vi samlar in kollekt via Swish

I Spånga-Kista församling samlar vi in kollekt enbart via Swish. Vi har vi två olika swishnummer för kollekter, en för varje kyrka. Förutom swishnumret anger du belopp och lämnar ett meddelande om du önskar.

Kollekt i Spånga kyrka: 123 036 93 89

Kollekt i Kista kyrka: 123 680 29 79

Andra gåvor och betalningar: 123 467 39 68

Det här swishnumret går även att använda när det inte är kollekt. När du betalar med detta swishnummer är det viktigt att du skriver vad pengarna ska gå till.

Deltar du i kyrkkaffe eller annat tillfälle där församlingen bjuder men du ändå önskar bidra med en gåva, skriv gärna tydligt i meddelanderutan vad det gäller.

Vill de ge en gåva i kontanter så kommer den gåvan att gå till Act Svenska kyrkans arbete inom försörjning och klimaträttvisa. Precis som våra församlingskollekter.

Kollekter 2024

Här kan du se vad alla kollekter går till under 2024. Alla församlingskollekter går till Act Svenska kyrkans fokusområde Försörjning och klimaträttvisa.