Miniorerna

Eftermiddagsverksamhet i Kyrkans hus för barn 6-9 år. Vi leker, har kul, pysslar och pratar om livet.

Planerat program kl. 16-17.45 varje onsdag. Pedagoger och personal finns på plats redan från 14.00, så att barnen kan komma tidigare för att hänga och äta mellis.

Programmet varierar från gång till gång, allt från att leka till att pyssla, men det finns också utrymme för barnen att påverka vad vi gör.

Här får barn 6-9 år får en plats att mötas i ett tryggt sammanhang för att skapa meningsfulla relationer till andra barn och vuxna. Det finns plats för barnen att på ett naturligt sätt dela med sig av sina funderingar och upplevelser om livet.

En gång per termin har vi fredagsdisco och annat skoj! Miniorerna är ett bra sätt för att få barnen att känna sig hemma i kyrkan.

Plats: Kyrkans hus, Skytteholmsvägen 14
Tid: Onsadagar kl. 16-18

Miniorerna fullsatt

Gruppen är fullsatt men är du intresserad av att vara med i gruppen är du välkommen att skriva upp dig på kölistan genom att fylla i formuläret nedan.