Vi startar med Kyrkis som vanligt kl. 9:00. Kl 10:00 börjar vi med våra bi-sysslor.
- Prova på att tova bin
- Bygg ett bi-hotell
- Gå tipspromenad
- Titta på en riktig bikupa (tom...)
- Sångstund
Servering med grillkorv, saft, kaffe och te.
För er äldre har vi reserverat vår nybyggda balkon/altan. Välkomna!