På kvarter U2 är det tyvärr så att vår buxbom häck har fått en sjukdom som gör att vi tvingats kapa ner den mycket. Vår förhoppning är att den kommer återhämta sig med hjälp av vatten, ny jord och gödsel. Om ni har funderingar får ni kontakta oss på expeditionen genom mail till sodertalje.kyrkogardsforvaltning@svenskakyrkan.se eller genom ett besök hos oss.
Senast ändrad 1 juli 2024