Vuxna och barn leker tillsammans utomhus på sommaren.
Foto: Johannes Frandsen, Ikon

Barnverksamhet

Här hittar du verksamhet för barn upp till 13 år. Klicka i flikarna längst upp på sidan. OBS, många av grupperna är projektgrupper om ca 5 veckor. Anmälningsformulär längst ner på sidan. Uppdaterad v.13.

Våren 2024

Landsjökyrkan

Onsdagsgruppen åk1-åk2, datum ej satt för uppstart

MINIKOCKAR (INNE OCH UTE) I LANDSJÖKYRKAN (Åk4-åk:6)

Åk 4 bjuds in till en ny projektperiod från 15 april och framåt.

Åk:5 14:30-16:30 med start v.5. Projektgrupp avslutades före påsk. Nytt tillfälle vid uppstarten av hösten 2024.

Åk:6 bjuds in till Deluxe till hösten 2024.

Legogrupp i Landsjökyrkan. Projektgrupp. (åk 3-4) startar från v.5. Avslutad före påsk. Nytt tillfälle efter höstlovet 2024.

Undomsgrupp Deluxe, från åk7

Tisdag 16:00-18:00 Landsjökyrkan start v.5. Ej projekt utan pågående.

Ölmstad

Utekockar åk 4-5. Torsdagar 14:30-17:00. Projektgrupp. Inbjudan skickas ut vid påsk och startar 18 april.

Dagläger på Tossehall i andra halvan av juni och första veckan i juli.

Sportlovsaktiviteter för både Ölmstad och Landsjökyrkan genomförd.

Kontakta Agnetha eller Tomas om ni har några frågor om barn och ungdomsverksamheten.

Efter att ni fyllt i formuläret kommer ledaren att kontakta er. Du kan bara anmäla ett barn i taget. Information om tider finns under fliken "Barnverksamhet"

Samtycke • Vi lagrar och hanterar uppgifter om barnens namn, personnummer, ev allergier samt föräldrars namn, telefonnummer och e-post. • Vi använder uppgifterna för att kunna kontakta er personligen men också för att skicka ut information angående pågående och kommande verksamhet. • Vi lämnar inte ut era uppgifter.