Nätvandrarchatten

Nätvandrarchatten är till för dig som är 12-25 år. Du är välkommen att prata om det som känns svårt och jobbigt för dig, eller bara småprata med en trygg vuxen. De som chattar är personer som jobbar i Svenska kyrkan. Alla har tystnadsplikt och du är helt anonym.

Du når stödchatten här: kyrkanssos.se/hitta-hjalp/natvandrarchatten/

Kyrkans nätvandrare grundades av Kyrkans SOS och Skolkyrkan i Göteborg, idag är det ett samarbete mellan stiftelsen Kyrkans SOS och enskilda församlingar i Svenska kyrkan i hela landet.

Syftet är att utbilda trygga vuxna som finns på nätet för att lyssna på och stötta unga genom den anonyma stödchatten för alla mellan 12-25 år.

Kyrkans nätvandrare ska alltid stå upp för allas lika värde och rätten att vara den man är. Nätvandrarchatten ska vara en trygg plats för alla.