Foto: Ulla-Carin Ekblom

Korta filmer med input om livet, Gud och allt det andra

För många är vardagen fylld av stress och press, utan tid för reflektion. Därför lanserar Svenska kyrkan Örebro pastorat ”Input – 3 minuter med Gud”. I korta filmer får du några tankar – en möjlighet att stanna upp och få lite ny input.

Det är lätt att bara rusa på när dygnet fylls av måsten. Men visst har du möjlighet att ge dig själv 3 minuter med Gud? Kanske på bussen, i kön i butiken eller i glappet mellan två aktiviteter?

I Svenska kyrkan Örebro pastorats satsning ”Input – 3 minuter med Gud” delar prästerna Björn Helgesson, Moni Höglund och Mattias Falk med sig av tankar och reflektioner om viktiga frågor. I de korta filmerna får du möjlighet att stanna upp en stund precis där du är för att få lite ny input.

Input - 3 minuter med Gud

Välkommen på gudstjänster och samlingar!

I kalendern hittar du information om allt som händer i Svenska kyrkan Örebro.