Foto: Kristin Lidell Ikon

Köp entrébiljetter och seminariekort till Bokmässan 2022 till specialpris i Göteborgs domkyrka från 17 september!

Bokmässan äger rum 22 - 25 september på Svenska Mässan i Göteborg.

Beställning av entrébiljetter

Du kan välja mellan att få dina biljetter digitalt eller få fysiska biljetter skickade med posten. Båda alternativen finns i länken nedan.

Du lägger in din beställning via Svenska kyrkans länk. Här skriver du in namn och kontaktuppgifter samt antal biljetter du vill köpa. Anmälan är bindande. Minimiantal biljetter 5 stycken. Biljetterna faktureras från stiftskansliet.

Sista beställningsdag 12 september.

Entrébiljetterna som utgörs av koder sänds ut via mejl närmare starten av Bokmässan. Om du väljer alternativet med fysiska biljetter, skickas de med posten från stiftskansliet.

Länk till Svenska kyrkans beställningslänk för inköp av entrébiljetter.

Beställning av seminariekort

Bokmässan använder ett digitalt kort- och biljettsystem. Inga kort eller biljetter kommer att sändas via post. Entrébiljetterna sänds ut via mejl närmare starten av Bokmässan. Seminariekorten hämtas ut på plats under Bokmässan genom uppvisande av den streckkod som Bokmässan kommer att skicka ut.

Länk till Bokmässans beställningssida för inköp av seminariekort.

Priser

Entrébiljeetter gäller till hela Bokmässan förutom seminarierna som kräver seminariekort.

Entrébiljett torsdag: 120 kr – ordinarie pris 245 kr

Entrébiljett fredag: 120 kr – ordinarie pris 245 kr

Entrébiljett lördag: 120 kr – ordinarie pris 195 kr

Entrébiljett söndag: 120 kr – ordinarie pris 195 kr

För entré till Bokmässans seminarieprogram krävs separat seminariekort. Ett seminariekort ger även entré till Bokmässan den dagen.

Seminariekort torsdag: 995 kr - ordinarie pris: 1245 kr

Seminariekort fredag: 995 kr – ordinarie pris: 1245 kr

Seminariekort lördag: 450 kr – ordinarie pris: 595 kr

Söndag ingår alla seminarier i entrébiljetten.