Påskliljor i skolskenet. I bakgrunden skymtas ett kors.

Dunker-Lilla Malma församling

Välkommen till Dunker-Lilla Malma församling, belägen i hjärtat av Sörmland! Expeditionen i Kyrkans hus på Tingsgatan 1 i Malmköping är öppen tisdag-torsdag klockan 10-12. Hör gärna av dig via dunker-lillamalma.forsamling@svenskakyrkan.se eller 0157-200 52.

Någon gräver i en rabatt med en planteringsspade.

Nu finns vatten på kyrkogårdarna

Nu har tjälen gått ur marken och vattnet har satts på på församlingens tre kyrkogårdar.

Två personer sitter bredvid varandra utomhus med varsin psalmbok.

Gökotta i Ivars hage

På Kristi himmelsfärds dag, torsdag 9 maj, firar vi morgongudstjänst i Ivars hage.

Kyrkport

Kommande gudstjänster i församlingen

Välkommen att fira gudstjänst i Dunker-Lilla Malma församling. Du hittar alla gudstjänster och mässor i kalendern här.

Sopplunch

Välkommen på sopplunch i Dunkers församlingshem! Onsdagar jämna veckor klockan 12.00.

En mamma sitter på golvet och leker med sin bebis.

Öppen förskola

För föräldrar/vårdnadshavare med barn. Vi träffas fredagar klockan 10-11.30 i gula församlingshemmet i Malmköping.

Några barn sitter runt ett bord och pysslar.

Fredagsklubben

Välkommen till fredagsklubben, för dig som är 7–10 år. Fredagar klockan 14.15-15.45 i församlingshemmet, Malmköping.

En barnkör sjunger i ett klassrum.

Barnkören

Välkommen att sjunga i församlingens barnkör! Vi träffas tisdagar klockan 15.15-15.45 i Lilla Malma kyrka.

Gospelkören

Gospelkören övar, under ledning av sångpedagog Suzanna Rhodevi, i Gula församlingshemmet, Malmköping, måndagar klockan 18.30-20.30.

En äldre kvinna står och tittar ner i sina notblad.

Kyrkokören

Kyrkokören är en kör för vuxna. Kören övar i Lilla Malma kyrka i Malmköping torsdagar klockan 19.00-21.00 .

Information om personuppgiftsincident

Svenska kyrkan vill informera dig om en personuppgiftsincident som skedde i samband med att kyrkan utsattes för ett cyberangrepp i november 2023. Syftet med informationen är att berätta vad som hänt och vilka åtgärder kyrkan vidtagit. Vi ger även generella tips på vad du kan göra själv för att skydda dina personuppgifter.

Boka dop

Välkommen att boka dop i Dunker-Lilla Malma församling.

En blomsterkrans i form av ett hjärta av rosa rosor hänger vid en spetsgardin.

Boka vigsel

Välkommen att boka er vigsel i Dunker-Lilla Malma församling.

Dunkers kyrka

Dunkers kyrka är öppen i anslutning till gudstjänster och förrättningar.

Lilla Malma kyrka

Lilla Malma kyrka är öppen måndag-fredag samt i anslutning till gudstjänster och förrättningar.

Dopet – livets första fest

Allt du behöver veta om dopet