Till innehållet Till undermeny

Åker-Länna församling

Välkommen till vår församling, en plats för alla. Besök våra verksamheter för att finna gemenskap tillsammans med andra

På G

Vad händer i din församling närmaste tiden

Lov-Kul onsdagen den 30/10

Inne- och ute lek, pyssel och gemenskap.

På Väg

Vårt församlingsblad

Allhelgonahelgen 1-3 november

Varmt välkomna, Länna och Åkers kyrkor är öppna för dig under helgen den 1-3 November. Sitt ner i stillhet, tänd ett ljus och ta en fika med oss. Stilla musik och minnesgudstjänster med ljuständning för de under året avlidna.

Barn

Vi erbjuder flertalet olika verksamheter för barn i olika åldrar. Välkomna!

Ungdom

Verksamheter för våra ungdomar

Vuxen

Gemenskap med andra är viktigare än man kan tro - DU är viktig och alltid välkommen till oss!

Körer i församlingen

Upplev glädjen och gemenskapen i körsång!

Musik och konserter

Njut av musik i Åker -Länna församling

Bli medlem

Du kan bli medlem i Svenska kyrkan oavsett om du har varit medlem tidigare eller inte. Här finns alltid en plats för dig

Våra kyrkor och kyrkogårdar

Åkers kyrka & Länna kyrka

Välkommen in i kyrkan

Åkers och Länna kyrka har öppet varje vardag mellan kl. 8.00-15.00 Välkommen in!

Vår församlingsinstruktion

Vår församlingsinstruktion finns nu i tryckt format, men du kan även läsa den digitalt här:

Vänförsamlingen i behov av stöd!

Du kan hjälpa till genom att swisha ditt bidrag till vår insamling till dem. Swish-nummer:123 272 55 47

GDPR - Dina personuppgifter är viktiga för oss.

Läs hur Svenska kyrkan hanterar dina personuppgifter Klicka här

Om ni vill komma i kontakt med Dataskyddsombudet för Åker-Länna församling, kontakta: marie.joon@svenskakyrkan.se