Foto: Johannes Frandsen IKON

Konfirmation Köpinge

Konfirmation

Att välja att konfirmera sig är för en del ett personligt självval, för andra inte.
Någon har föräldrar som påverkar, andra väljer att konfirmera sig för att kompisarna gör det, någon för att presenter lockar, medan någon känner sig lite nyfiken på vad konfirmationstiden kan ge, osv.

Oavsett vilken anledning som är din anledning, är du mycket välkommen.

I Köpinge har vi helgläsning.

En söndag i månaden kl.10.00–15.00 med start i september. Det blir därutöver ett par träffar på andra veckodagar, samt att vi åker på 2 läger! Vid träffarna går vi i gudstjänst, äter lunch tillsammans, samtalar, skapar, leker, fikar och ibland ser vi film, åker på studiebesök m m. Konfirmationen sker lördagen den 4 maj 2024.

Vi träffas i ungdomslokalen vid Köpinges församlingshem.

Har du frågor? Ring!

Präst: Lisbeth Olsson Lindehagen
044-24 64 45, 0730-76 67 55

Konfirmation

En möjlighet för dig som är nyfiken på livet. Konfirmationstiden är en tid för möten, vänskap och sökanden.