En regnbåge ritad med kritor på asfalt
Foto: Unsplash/Alex Jackman

Träff för regnbågsfamiljer

Några gånger per termin träffas vi i öppna förskolans lokaler eller utomhus vid Tunabergskyrkan. Vi fikar, leker och umgås.

Vårens regnbågsträffar

Vårtermin 2024 träffas vi i Tunabergskyrkan. Vi leker, pratar, pysslar samt fikar tillsammans.

Datum
10/3 kl 12-15 Extra denna gång: Prästen Matilda Oldeberg finns med. Hon kommer bland annat berätta om dop och annan verksamhet.
14/4 kl 14-16 Extra denna gång: Kantorn Fanny Petters kommer och har sångstund.
19/5 kl 12-15
9/6 kl 14-16

De datum då träffen börjar kl 12 finns möjlighet att gå på Mässa med små och stora kl 10. Efter den, ca kl 11 serveras pannkakslunch som man är välkommen på även om man inte går på mässan.

Anmäl dig till Emma på mailadressen nedan. Gå med i Facebookgruppen Regnbågsfamiljer i Uppsala för mer detaljerad info kring träffarna.

Träffarna är tillfällen för möten och en möjlighet att dela en stund med varandra. Varmt välkomna!

Plats: Tunabergskyrkan, Tunagatan 29, i eller i anslutning till, öppna förskolans lokaler vid baksidan av kyrkan. Buss 8 mot Ärna, hpl Fjärdhundragatan.

Kontakt: regnbagstraffitunaberg@gmail.com