Foto: Lars-Erik Elebjörk

Ungdomskvällar i Eriksbergskyrkan

Under terminerna är det varje tisdagskväll Ungdomskväll i Eriksbergskyrkan för dig som är 14–25 år. Kvällarna inleds med mässa och efter det tar ett tema eller chill vid. Du får gärna bli medlem helt gratis i Svenska kyrkan Ungas lokalavdelning Holy Helga.

Välkommen till det som passar dig

Vi inleder i kyrksalen för mässa klockan 18. Sedan tar vi oss ner till ungdomsvåningen och kvällens tema. Vi avslutar till klockan 20.30.
Vårens program startar 16/1.

Ungdomskvällarna är för dig mellan 14–25 år.

Vill du bli medlem i Svenska Kyrkans Unga Holy Helga, helt gratis, kontakta någon av ledarna.

Kom en eller alla av träffarna. Det är helt fritt och upp till dig.

Att delta i ungdomskvällarna är kostnadsfritt, men vissa aktiviteter som övernattningar och utflykter kan ha en liten avgift.

Det som är bra att känna till är att vid övernattningar kan du bara vara med om du kommit på någon av träffarna tidigare under terminen. Föranmälan.

Du är varmt välkommen att bli medlem i Svenska kyrkan Ungas lokalavdelning Holy Helga. Det är gratis! Läs mer på svenskakyrkansunga.se

Varje kväll börjar med att vi firar mässa

• Vill du läsa text, bön eller hjälpa till att dela ut nattvard på mässan?
    Prata med oss ledare.
  • Några av tisdagarna firas Taizémässa.
Konfirmander på läger i Gamla Uppsala

Ungdomsgrupper och konfirmation

Platser för upptäckter och gemenskap.

Eriksbergskyrkan

Stadsdelskyrkan vid Norbyvägen.

Helga Trefaldighets församling

Gudstjänst och vardag i tre kyrkor från olika tider.