Kafé Änglagott

Välkommen till Kafé Änglagott i Nykvarnskyrkan. Ett kafé med en öppen dörr till en öppen kyrka. Öppet mån-fre kl. 10-16. Lör. 10-15. Söndag stängt. V.30, 2024 stängt!

Kafé Änglagott bakar så gott som det går allt själva - med omsorg.

Vi vill finnas med när livet händer i Nykvarn. Allt från koppen kaffe eller lunchen med kollegan i den vanliga vardagen till dop, konfirmation, student, bröllop, födelsedagsfester, mors- och fars dag, Alla hjärtans dag, namnsdagar och mycket mer.

På Kafé Änglagott kan du beställa catering till minnesstund efter en begravning.

Vill ni ha föreningsmöten går det bra att beställa förtäring från Kafé Änglagott och även om ni vill hyra vår lokal.

Varmt välkomna att höra av er om stort eller smått.

Mer information om Kafé Änglagott finns på deras egen hemsida.
För att komma till dit, klicka här

KAFÉ ÄNGLAGOTT
Centrumvägen 4, Nykvarnskyrkan
Tel: 08-554 909 30.
Öppet mån-fre kl. 10-16. Lör. 10-15. Söndag stängt.
V.30, 2024 stängt!

E-post: info@anglagott.se
Hemsida: www.anglagott.se
Instagram: kafeanglagott
www.facebook.com/kafeanglagott

Har du frågor eller vill göra en beställning av något slag, ring gärna kaféet på tel 08-554 909 30 eller maila till info@anglagott.se

Ställa ut och njut av konst på Kafé Änglagott och i Nykvarnskyrkan

I samarbete med Nykvarns kommun har vi konstutställningar på Kafé Änglagott och i Nykvarnskyrkan.

Ställa ut konst på Kafé Änglagott och i Nykvarnskyrkan?

Mitt i Nykvarns ligger Nykvarnskyrkan och Kafé Änglagott, här finns det möjlighet för dig som konstnär/fotograf att ställa ut dina verk (tavlor, fotografier eller textilier) helt utan kostnad.