Foto: Alex Giacomini /Ikon

Ungdomar

Grupper och verksamhet för dig som är 14 år och äldre.

I Svenska kyrkan Tidaholm finns grupper för dig som går i högstadiet och gymnasiet, som till exempel OMG och Tidaholms ungdomskör.

Det år som du fyller 14 år får du en inbjudan till konfirmation från Svenska kyrkan Tidaholm. Läs gärna mer på sidan om konfirmation.

Längre ner på sidan hittar du kalender med kommande grupper och verksamhet.

Några ungdomar spelar kort runt ett bord.

Seniorer

För barn och ungdomar som går i årskurs 6-8. Håller till i Kyrkans hus, Tidaholm.

Ett gäng ungdomar sitter i en stor grön soffa, framför står soffbord.

Ungdomsgrupp "OMG"

Ungdomsgruppen är för dig som är 15 år och äldre.

Nio ungdomar står i två led framför koret i en kyrka och tittar mot kameran och ler.

Tidaholms ungdomskör

En kör för barn och unga som tycker om att sjunga och som går i årskurs 5 och upp till och med 19 år.

En ledare och några ungdomar är ute och går.

Ung ledare

Vill du ha en viktig uppgift och ge vidare det du fått i kyrkan? Minns du din konfirmandtid med glädje? Tyckte du att den gick alldeles för fort? Vill du och dina kompisar fortsätta ha roligt i kyrkan? Då kanske du vill bli Ung ledare!

En konfirmand har ett halsband med ett kors runt halsen.

Konfirmation

Välkommen som konfirmand! På denna sida hittar du information om konfirmation och anmälan till konfirmandgrupper i Svenska kyrkan Tidaholm.

En kvinna sitter och samtalar med några andra över en kopp kaffe.

Öppna mötesplatser

Välkommen till Svenska kyrkan Tidaholms öppna mötesplatser.