Någon håller upp en liten stickad kofta.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Stickcafé i Duvbo kyrka

Detta är gruppen för dig som gillar att handarbeta i sällskap. Du behöver inte ha erfarenhet sedan tidigare, vi lär av varandra. Vi träffas varannan måndag kl. 15-16.30.

Stickcaféet träffas under terminstid i Duvbo kyrka. varannan måndag, jämna veckor kl. 15.00-16.30. Det finns inga krav på prestation eller att du har lång erfarenhet sedan tidigare, vi lär av och inspireras av varandra. Och självklart blir det fika också. Ta med din stickning eller virkning. Det finns även garn och stickor/virknålar att få till något projekt.

Stickcaféet i Duvbo

Hösten 2023 träffas vi första gången måndag den 4 oktober, därefter varannan vecka (jämna veckor). Vi jobbar inför Act Svenska kyrkan och har försäljning på Sundbyberg julmarknad den 9 december.