Jobba hos oss

När vi har en ledig tjänst hittar du annonsen här.

Arbetsledande organist/kantor 100%

Solna församling söker dig organist/kantor som är bra på att leda, som vill arbeta med yrkets hela bredd och som är trygg i din yrkesroll. Här i Solna finns ett välbesökt och uppskattat musikliv och vi ser gärna att du bidrar till den fortsatta utvecklingen.

Kyrkvaktmästare - 2 tjänster 50%

I din roll möter du människor i hela vår verksamhet, ofta i vardagliga situationer, men lika ofta i glädje eller i sorg. Vi lägger därför stor vikt vid att du besitter god förmåga att möta människor i livets olika skeden.

Vill du jobba med oss?

Eller vet du någon som skulle passa bra just här - tipsa gärna! Att nätverka är toppen tycker vi, och församling är något som vi blir tillsammans.

I Svenska kyrkan Solna församling jobbar administratörer, präster, pedagoger, vaktmästare, församlingshemsvärdar och många flera.