Praktisk information om Alpha

I Sollentuna församling ges Alphakursen i Kummelby kyrka. Kursen startar i början av varje termin med en välkomstmiddag.

Anmälan, betalning och närvaro –alla kan ”prova-på” de tre första gångerna.

De första tre kurskvällarna är ”öppna” som ger möjlighet att ansluta eller droppa av.  Anmäl dig till kummelby@svenskakyrkan.se. Du kan vara med utan bindande anmälan så att du hinner fundera på om det här är rätt för dig. Ta gärna med dig en god vän om du tycker att det är bra nog att visa andra! Vill du vara med på hela kursen säger du till din gruppledare, annars kan du sluta utan förpliktelser. Efter de tre första gångerna är grupperna stängda för nya deltagare.

Alphakursen kostar 450:- betalningsinformation meddelas i samband med tredje tillfället.

Har du inte möjlighet att betala? Prata med vår präst, William, det finns hjälp att få.

Allergier eller särskilda behov?

Prata med din gruppledare eller meddela kummelby@svenskakyrkan.se