Församlingens nyhetsbrev

Här får du uppdateringar om vad som händer i församlingen. Vill du prenumerera? Anmäl dig här. Du kan också läsa alla publicerade nyhetsbrev.

Församlingens nyhetsbrev

Nu är det ännu enklare att hålla sig uppdaterad med vad som händer inom Sollentuna församling. Vårt digitala nyhetsbrev mejlar vi ut till dig som på något vis har visat intresse för vår verksamhet.

Du kan exempelvis vara anställd, volontär, förtroendevald eller deltagare i någon av våra verksamheter. Dina kontaktuppgifter har då hämtats från det sammanhang där du varit i kontakt med oss. Eller så har du själv anmält dig som prenumerant.

Till vår stora glädje är det många som har signat upp sig, redan efter första brevet – så tipsa gärna dina vänner, för det finns säkert fler som vill ha det.

I nyhetsbrevet publicerar vi med jämna mellanrum vad som är på gång, och delar med oss av tankar, bilder och filmer. Vill du inte fortsätta att vara prenumerant, så avregistrerar du dig enkelt genom att klicka på länken längst ner i nyhetsbrevet. Tycker du däremot att nyhetsbrevet är så intressant och du vill dela med dig till andra, så får du gärna tipsa dina vänner.

Vad vill du läsa om?

Mejla Camilla.belusa@svenskakyrkan.se och berätta vad du vill veta mer om. Idéer och uppslag är alltid välkomna.

Så här behandlar vi dina personuppgifter

Välkomna

Prenumerera på nyhetsbrevet klicka här

Här anmäler du dig om du vill börja prenumerera på församlingens nyhetsbrev. Vill du avprenumerera hittar du en knapp längst ner i nyhetsbrevet.

Klicka här

Läs alla nyhetsbrev här

Här hittar du församlingens alla nyhetsbrev.

GDPR

GDPR utläses General Data Protection Regulation och är en lag som gäller över hela EU från och med 2018-05-25. Översatt till svenska så blir GDPR Dataskyddsförordningen. I Sverige ersätter GDPR Personuppgiftslagen (PUL).