Distriktsråd

Sollentuna församlings distriktråd.

Edsbergskyrkans distriktsråd

Distriktsrådet i Edsbergskyrkan består av invalda personer och leds av ordförande. Rådet ansvarar för att församlingens grundläggande uppgift blir utförd och verkar för församlingslivets utveckling i distriktet.

Kummelby kyrkas distriktsråd

Distriktsrådet i Kummelby kyrka består av invalda personer och leds av ordförande. Rådet ansvarar för att församlingens grundläggande uppgift blir utförd och verkar för församlingslivets utveckling i distriktet.

Sollentuna kyrkas distriktsråd

Distriktsrådet i Sollentuna kyrka består av invalda personer och leds av ordförande. Rådet ansvarar för att församlingens grundläggande uppgift blir utförd och verkar för församlingslivets utveckling i distriktet.

Turebergskyrkans distriktsråd

Distriktsrådet i Turebergskyrkan består av invalda personer och leds av ordförande. Rådet ansvarar för att församlingens grundläggande uppgift blir utförd och verkar för församlingslivets utveckling i distriktet.