Göteborgs stad har Peer supporters som är professionellt verksamma för att stötta personer med psykisk ohälsa. De kan exempelvis leda grupper, följa med till aktiviteter och stötta i arbetet med olika hälsofrämjande satsningar genom att bidra med ett erfarenhetsbaserat perspektiv. Knuten kommer nu att få besök av Ola och Åsa fyra torsdagar i juli, för att prata och reflektera tillsammans med besökarna kring olika ämnen. Det finns även tid för fika och gemenskap. Välkomna!

Torsdag 9 juli 13-16: Kraftkällor/Glimmers
Torsdag 16 juli 13-16: Medkänsla/Självmedkänsla
Torsdag 23 juli 13-16: Självkänsla/Självförtroende
Torsdag 30 juli 13-16: Existentiella samtalskort

Helena Diurlin

Helena Diurlin

Frivilligcentralen, Örgryte pastorat